Click here :)

Wednesday, April 25, 2012

.......................:(

...........tp.. Boleh ke aku bhgiakan dy?? Sape aku ni?? Ape yg aku ada?? Nothing!!!! Cm tak mampu nak lukis senyuman kat wajah sweet dia tuk selamanya... Sebb aku tau, hanye tangisan yg sentiasa menemani aku.. Damn!!! Sggup ke dy mengharungi segala kesusahan ni.. Keperitan, kesakitan yg aku alami?? Tp... Aku sayang dy.. Syg sgt2 kat dy.. Tak nak dy pergi... Please...... Raut wajah dy, suara dy, senyuman dy, gelak tawa dy, tangisan dy, kegilaan dy, slalu wat aku tersenyum... Terlalu indah adanya dy disisi ni.. Siapa tulang rusuk kiri aku???? Dy la... Hakikat sbnr???? Aku mmpu ke nak wat dy bhgia??? Sakit..... Sakit yg aku alami ni... Hakikat yg harus aku tempuhi.. Speechless......



dripping my tears

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment